Informatie en Algemene Leveringsvoorwaarden
Leuk dat je de intentie hebt om iemand te verrassen, of jezelf natuurlijk, met een bestelling via onze website.
Bij deze geven wij hopelijk zoveel mogelijk informatie over onze manier van werken. Heb je toch nog vragen? Mail gerust
- Alles op onze website is zo goed mogelijk omschreven en vrijwel niet “maat gevoelig”. Twijfel je over een product vraag gerust om aanvullende informatie. Wij helpen je graag. Wij proberen zoveel mogelijk het onnodig heen en weer sturen van bestelde producten te voorkomen. Op kort houdbare producten is het herroepingsrecht niet van toepassing.
- U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
- Lees voor uitgebreide, verdere, uitleg en toelichting ons Retourbeleid.
- Wij vinden het heen en weer sturen van pakketten onnodig belastend voor het milieu. Bij twijfel denk dus gerust wat langer na of stuur ons een mail met vragen waarvan de antwoorden voor jou belangrijk en/of bepalend voor je aankoop zijn.
- Een gekozen product kan in werkelijkheid altijd (licht) afwijken van de getoonde afbeelding op de website
- Kies je voor een product waarbij je duidelijk een keuze kunt maken voor smaak of kleur dan krijg je uiteraard wel hetgeen je gekozen hebt.
- Daar waar je diverse keuzes kunt maken binnen het gekozen product(b.v. met betrekking tot prijs, smaak, kleur etc) dien je altijd een keuze te maken om uiteindelijk de prijs te zien en/of door te kunnen zetten naar het winkelwagentje.
- Boxen met dezelfde naam kunnen naar verloop van tijd altijd veranderen van samenstelling. Dit om te voorkomen dat jij of je ontvangers meerdere malen dezelfde Box zien circuleren
- Je kan per bestelling 1 adres/geadresseerde kiezen wij gaan er vanuit dat de hele gekozen bestelling voor deze persoon op dit adres is. Alles van deze specifieke bestelling gaat naar het opgegeven adres. Wil je meerdere personen verrassen dan kan dit alleen door steeds een nieuwe bestelling te plaatsen..ook als dit op hetzelfde adres maar wel een andere geadresseerde is.
- Wij streven ernaar op tijd te signaleren wanneer voor 1 geadresseerde voor dezelfde gelegenheid dezelfde box door meerder kopers wordt besteld en zullen dan de box van samenstelling veranderen
- Iets speciaals verzorgen kost tijd..omdat we een deel van onze boxen pas gaan vullen bij bestelling hanteren wij een verzenddatum van 1 – 3 werkdagen na plaatsing van de order.
- Soms komen wij met het opgegeven bestelbedrag i.c.m. de gevraagde items niet helemaal uit..wij kiezen er dan voor om dit aan te vullen met een klein cadeautje.
- VOOR BEDRIJVEN..wilt u uw personeel een keer verrassen met onze Boxen..maar heeft u hiervoor wel wat speciale wensen of eisen neem gerust contact met ons op ..we nemen de uitdaging graag aan.
- DeSoepbox.nl is een webwinkel / webshop. Wij hebben geen fysieke winkel. De Soepbox is onderdeel van Fillingthebox.nl
- Fillingthebox is te bereiken via email (info@fillingthebox.nl). Wij zijn niet telefonisch bereikbaar maar reageren in de regel snel op je (Whatsapp) bericht en/of vraag. Email heeft onze voorkeur.
- Je kan ons volgen op Facebook, Pinterest en Instagram
- Wij verzenden met DHL
- Fillingthebox kent 2 tarieven voor verzenden: Vast Tarief of Gratis. Versturen naar andere landen is mogelijk maar altijd in overleg.
- Gratis verzenden geldt voor bepaalde actieproducten en/of het behalen van het minimale bestelbedrag van € 50,00
- Pakket tarief is € 5,00.
- Wij kunnen er voor kiezen om een pakket als brievenbuspakket te versturen. Dit is ook een dienst van DHL. Omdat dit tarief wat goedkoper is kunnen we een hoger bedrag aan de inhoud uitgeven.
- Wij kunnen naar woonadressen, bedrijven, zorginstellingen en ziekenhuizen binnen Nederland versturen. Versturen naar andere landen in overleg i.v.m. verzendkosten. Het versturen naar een DHL servicepunt, omdat je liever het pakketje zelf haalt, is uiteraard ook een optie. VOOR BEZORGING BIJ EEN ZIEKENHUIS is het belangrijk om een goede inschatting te maken van de verwachte verblijfsduur van de ontvanger. ZIEKENHUIZEN sturen de pakketten namelijk niet door dus als de patient onverwachts naar huis is, wat natuurlijk enorm fijn is, komt het pakket retour naar ons. Het opnieuw opsturen is uiteraard geen probleem maar bezorgt ons extra kosten en kan van invloed zijn op de ‘houdbaarheid’ van inhoud. Opsturen naar een POSTBUS is bij pakketten niet mogelijk.
- Heb je een klacht of opmerking over je bestelling laat het ons weten via info@desoepbox of lees onze Klachtenprocedure.
- Bij het zoekraken of extreme vertraging van een pakket nemen wij direct contact op met DHL.Soms is een pakketje door omstandigheden wat langer onderweg. Als het er naar uitziet dat het probleem groter is zullen wij met je overleggen wat de beste oplossing is. Bij periodes van extreme drukte bij DHL hebben wij zeker weleens te maken met overmacht.
- Voor voorraadartikelen geldt dat wij je bestelling in principe tussen de 1-3 werkdagen na bestellen versturen. Mede omdat wij alles als cadeautje met zorg en zo leuk mogelijk inpakken hebben onze bestellingen wat extra tijd nodig.
- Helaas kunnen wij er niet altijd voor zijn dat de werkelijke voorraad toch afwijkt t.o.v. de informatie op onze site. Wij zullen hierover altijd contact opnemen wanneer dit tot leveringsproblemen of onverwachte stagnatie leidt. Bij het definitief niet kunnen leveren van het bestelde product of alleen met extreme vertraging bieden wij altijd aan om het betaalde bedrag terug te storen. Dit gaat via ons betaalsysteem en kan enkele dagen duren.
- Wij hebben op onze website ook producten die wij inkopen op het moment van bestellen. De levertijd kan dan iets langer zijn. Hierover wordt de besteller altijd geinformeerd.
- Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een persoonlijke bevestiging. Hierin geven we ook aan wanneer we verwachten je bestelling te versturen / leveren. LET OP! Soms hebben wij een mededeling of vraag over je bestelling. Helaas komen onze mails toch regelmatig in de SPAM box..Check dit even als je er aan denkt na het plaatsen van je bestelling.
- Wij kunnen alleen aangeven wanneer wij versturen. Helaas wordt niet altijd levering “volgende werkdag” gehaald. Je krijgt van ons wel altijd een track & trace nummer gemaild. Wij gebruiken hiervoor het emailadres van de verzender en niet van de ontvanger.
- Als je bij ons iets bestelt wordt het altijd leuk en met zorg ingepakt. Voor de cadeauboxen met meerdere producten geldt dat wij alles meestal afzonderlijk inpakken zodat de ontvanger echt iets uit te pakken heeft.
- Je kunt bij ons ook terecht voor persoonlijke cadeaus, kerstpakketten en relatiegeschenken. Weet je b.v. iets leuks maar heb je zelf geen tijd of gelegenheid om het in te kopen, in te pakken en te versturen. Stuur ons gerust een mailtje. Wij vertellen je dan de mogelijkheden en voorwaarden.
- Heb je op onze site iets gezien maar zou je dat graag anders samengesteld willen hebben? Wij horen het graag. DeSoepbox heeft een selectie gemaakt van producten maar kan altijd navraag doen of iets (nog) leverbaar is.
- Je vindt bij ons mogelijk bepaalde rubrieken waarbij je leeftijd / geboortedatum opgegeven moet worden. Dit is een wettelijke formaliteit omdat er binnen deze rubriek alcoholische producten of een link naar alcoholische producten verkocht kunnen worden.
- Een foutje is menselijk….Wanneer op onze site a.g.v. een (typ)fout producten staan vermeld met niet realistische prijzen of foutieve aantallen dan heeft DeSoepbox.nl altijd de mogelijkheid om een geplaatste bestelling te annuleren en/of je te wijzen op de door ons gemaakte fout. Uiteraard krijg je je geld terug als je je niet in de juiste prijs / aantal kunt vinden.
- Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@desoepbox.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Zie ook ons Klachtenpagina.
- In deze periode van bijna constante verhogingen van prijzen moeten wij soms ook meer dan regelmatig onze prijzen aanpassen. Dit is altijd gebaseerd op ook voor ons verhoogde prijzen. Het kan dus goed zijn dat je iets opnieuw wil bestellen en ziet dat de prijs hiervan helaas verhoogd is. Wij proberen de verhogingen zo minimaal mogelijk te houden maar komen er helaas niet altijd onderuit.
- De contactgegevens van DeSoepbox staan op onze Homepage. Wij hebben een sterke voorkeur voor contact per email omdat wij dan op willekeurige momenten van de dag, ondanks het tijdstip, kunnen reageren op vragen, bestellingen etc. Ons telefoonnummer (0628535658) is d.m.v. alleen WHATSAPP beschikbaar voor zaken die niet per email afgewikkeld kunnen worden.